Berichten geschreven door CU SGP Doetinchem

1. CU_SGP_Logo
    Door CU SGP Doetinchem op 6 november 2020

Bijdrage CU-SGP Algemene beschouwingen 2020

Gisteren waren de Algemene beschouwingen 2020 en werd de begroting voor 2021 vastgesteld. Lees hier de bijdrage van gemeenteraadslid Ewout de Jong.

2. Bootvluchtelingen
    Door CU SGP Doetinchem op 16 juli 2020

Motie Vluchtelingenkinderen uit Griekenland aangenomen door Doetinchemse raad

Samen met Groen Links, D66, PvdA, SP, Partij voor Lokaal Maatwerk, GemeenteBelangen Doetinchem, Lokaal Belang Doetinchem en fractie Hubers hebben wij vanavond een motie ingediend om aandacht te blijven vragen voor de situatie op de Griekse eilanden. Waar o.a. alleenstaande minderjarigen vastzitten in smerige en onveilige tentenkampen.

3. BESTUUR, ORGANISATIE EN BEDRIJFSVOERING
    Door CU SGP Doetinchem op 22 april 2020

Vergadering raad digitaal

Op donderdag 23 april vergadert de raad van de gemeente Doetinchem voor het eerst digitaal. De raadsleden vergaderen vanuit huis en zijn digitaal met elkaar verbonden. Je kunt de vergadering volgen via de livestream op https://besluitvorming.doetinchem.nl.

Landelijke wetgeving in verband met de bestrijding van het coronavirus maakt het mogelijk dat de gemeenteraad tijdelijk digitaal besluiten neemt. De raadsleden loggen in vanuit huis in een digitale vergaderzaal. De voorzitter kan in deze digitale raadzaal bepalen wie het woord krijgt. De voorzitter en griffier zijn als enigen fysiek aanwezig in de raadzaal.

Alle raadsbijeenkomsten vinden voorlopig plaats in deze digitale raadzaal.